Principiul esential al branding-ului

Cand designerul Ryan Hubbard s-a alaturat echipei Intercom, un unicorn SaaS care face instrumentele de implicare a clientilor, stia ca va lucra in prim-planul designului de brand. Conducerea companiei a imputernicit Intercom Brand Studio sa-i ajute pe Intercom sa se evidentieze intr-un domeniu din ce in ce mai aglomerat.

„Ma uit mereu sa-mi dau seama ce este posibil sau sa imping asteptarile”, spune Hubbard. „Exista o viziune mai traditionala asupra designului de brand – ideea ca oamenii sunt acolo pentru a crea ordine si a face reguli. Si asta e valabil, dar nu ma uit la ea.

Acum, un designer senior la Medium, Hubbard are multe de spus despre modul in care startup-urile ar trebui sa abordeze branding-ul pentru a face o impresie memorabila.

Principiul esential al branding-ului

„Unul dintre lucrurile pe care ar trebui probabil sa cunoasteti bine  inainte de a investi in brand este un fel de punct de vedere clar despre cine sunteti ca si companie si ce va diferentiaza”, spune Hubbard.

In timp ce elementele unei marci sunt in primul rand vizuale, identitatea marcii se bazeaza pe valori fundamentale si atitudini care definesc o companie.

De aceea este esential sa incepeti cu povestea unica a companiei dvs. Cei care abordeaza branding-ul ca un exercitiu in definirea si exprimarea ideilor lor de baza vor gasi mult mai usor sa creeze un brand impresionant si memorabil.

Intercom are o poveste de origine convingatoare despre prietenii din Dublin, care doresc sa ofere clientilor serviciul online, pentru a imita atmosfera primitoare a magazinului de cafea unde le placea sa lucreze. In consecinta, marca Intercom se concentreaza pe valori precum abordabilitatea, personalitatea, caldura si utilitatea.

Aceste valori se traduc in limbajul vizual al marcii: un logo-zambet, culori pline de bucurie, ilustratie ciudata.

„Ai putea sa incepi cu” Care este povestea pe care o spui „, spune Hubbard. „Cu cat este mai puternica si mai buna cu povestea ta, aceasta este o baza solida pentru un brand bun.

Fara comentarii

Leave a Reply