Instagram introduce discret plati pentru comert

Instagram a adaugat o functie de plati native aplicatiei sale pentru anumiti utilizatori. Va permite sa inregistrati un card de debit sau de credit ca parte a unui profil, sa configurati un PIN de securitate, apoi sa incepeti sa cumparati lucruri fara a parasi vreodata Instagram.

Instagram spune ca va puteti astepta la plati directe pentru lucruri precum biletele de film prin intermediul aplicatiei. Instagram a anuntat initial in martie 2017 ca „vom lansa abilitatea de a rezerva un serviciu cu o afacere direct din profilul lor in cursul acestui an”, dar nu a mentionat niciodata platile native.

Am confirmat ca setarile de plata sunt acum vizibile; unii, dar nu toti, utilizatorii din S.U.A. au acest lucru, in timp ce cel putin unii in Regatul Unit nu beneficiaza de aceste optiuni. O atingere a termenilor serviciului arata ca platile Instagram sunt sustinute de regulile de plati ale Facebook.

Cumparaturile prin Instagram s-ar putea dovedi populare si ar oferi intreprinderilor un motiv mare pentru a face publicitate pe aplicatie. Daca pot obtine rate de conversie mai mari, brandurile ar putea prefera sa impinga oamenii sa cumpere prin intermediul Instagram.

Caracteristica existenta a Tagurilor Shoppable de la Instagram va obliga sa accesati site-ul web al unei companii pentru a efectua o achizitie, spre deosebire de noua functie de plati

Facebook a inceput sa se incurce in comertul nativ in jurul anului 2013 si, in cele din urma, a lansat plati peer-to-peer prin Messenger. Nu este clar daca platile de tip peer-to-peer ar putea veni la Instagram, dar daca aveti o modalitate de a adauga o cartela de credit sau de debit in cont, este un element critic pentru aceasta caracteristica.

Este posibil ca optiunea de plata sa functioneze cu „Tag-urile Shoppable” de la Instagram, care au inceput sa testeze in 2016 pentru a va permite sa vedeti ce produse au fost postate si pentru a le cumpara pe site-ul marcii. De atunci, Instagram a colaborat cu platformele magazinelor BigCommerce si Shopify pentru a-si conecta clientii si a extins aceasta facilitate in mai multe tari in martie. Deocamdata, niciunul dintre partenerii comerciali de la Instagram nu va permite sa efectuati plati in cadrul Instagram.

Platile prin Instagram ar putea face impulsurile sa se produca mult mai rapid. Chiar daca Instagram nu face nici o reducere a veniturilor, brandurile sunt susceptibile la a spori cheltuielile publicitare pentru a-si vedea posturile care pot fi vazute de mai multe persoane, in cazul in care platile native inseamna ca mai multe dintre ele efectiv finalizeaza o achizitie.

Instagram nu este singurul care vede acest potential. Snapchat a inceput sa-si testeze propriile plati native si caracteristici de checkout in luna februarie.