Google lanseaza un nou portal pentru intreprinderile mici

Pentru a sarbatori Ziua internationala a micilor afaceri, Google doreste sa lanseze un nou site web care va sugera produsele sale care par a fi cele mai potrivite pentru o anumita afacere.

Portalul Google pentru intreprinderi mici a fost anuntat acum cateva zile la Centrul de instruire Google Grow with Google, in New York, unde compania ofera o varietate de ateliere si cursuri. In timpul unei intreruperi a evenimentului, Kim Spalding, directorul global al produselor Google pentru anunturile de afaceri mici, a spus ca site-ul „ofera tuturor o pozitie pentru a incepe cu produsele Google”.

La urma urmei, a spus ea, „proprietarii de afaceri mici se lupta cu timpul” si mai ales nu au timp sa devina experti in marketingul digital.
Deci, pe site-ul nou, ei pot introduce numele companiei si site-ul lor (presupunand ca au unul), apoi raspunde la cateva intrebari despre afacerea lor si obiectivele lor. Google va crea apoi o lista personalizata de actiuni prioritare, care ar putea implica lansarea campaniilor publicitare sau construirea prezentei lor online sau instalarea Google Analytics.

Spalding a sugerat ca acest lucru ar putea fi deosebit de util pentru intreprinderile mici care „incep doar sa inceapa”, precum si pentru intreprinderile mai bine stabilite, care incep sa dezvolte o strategie digitala.

In timp ce Google pentru Small Business poate recomanda o gama larga de produse, Spalding a subliniat doua „instrumente de erou” care fac parte din gama „Google my Business”, care permite proprietarilor de afaceri sa isi creeze propriile profiluri si site-uri web si este ” produs de la inceput pana la sfarsit „, precum si campaniile inteligente, pe care Google le-a lansat anul trecut pentru a automatiza procesul de cumparare a anunturilor pentru intreprinderile mici.

Fara comentarii

Leave a Reply