Google Incepe sa dea lovituri reclamelor Ads din Chrome incepand cu luna august

Google intentioneaza sa instaleze o plafona de resurse la toate reclamele Chrome dupa ce a constatat ca un mic numar de reclame cu resurse grele este responsabil pentru mai mult de un sfert din toate datele de retea legate de anunturi si utilizarea procesorului. La finalul utilizatorului, aceste anunturi pot „scurge durata de viata a bateriei, satura retelele deja tensionate si costa bani”, a scris Marshall Vale, directorul de produse al browserului web, intr-un post al blogului companiei, joi.

Testele au inceput deja, Vale a continuat, iar pentru luna august este programata o lansare completa. In timp ce unele dintre aceste reclame „cele mai grave” sunt in mod intentionat grele de resurse, cum ar fi anunturile folosite pentru a mina criptocurrency, altele sunt doar programate in mod neplacut sau nu sunt optimizate pentru utilizarea retelei.

Cu aceasta caracteristica, anunturile nu pot depasi urmatoarele trei praguri inainte ca un utilizator sa interactioneze cu aceasta: 4 MB de date de retea, 15 secunde de utilizare a procesorului in orice perioada de 30 de secunde sau 60 de secunde de utilizare totala a procesorului. Anunturile care depasesc aceste limite vor fi eliminate si cadrul anuntului va naviga catre o pagina de eroare.

Pentru a determina aceste limite, Google a analizat utilizarea datelor printre unii dintre cei mai rai `infractori `ai Chrome.

Fara comentarii

Leave a Reply