Facebook si Appe pentru VR

Facebook s-a luptat ani de zile sa-si creeze o retea semnificativa de continut de realitate virtuala pentru a-si alimenta hardware-ul Oculus. Solutionarea problemei „Gaina si oul” a continutului insuficient pentru utilizatori, dar nu a utilizatorilor suficienti pentru dezvoltatorii de continut in instanta a sfarsit ducand la Facebook la un control unilateral al dezvoltarii VR pentru cativa ani. Apple ar putea astepta o soarta similara in AR.

Cu Magic Leap din ce in ce mai mult in crestere ubimagine, atunci cand Apple a lansat in cele din urma un dispozitiv cu realitate augmentata, s-ar putea sa ajunga intr-un sector mort, cu putine dezvoltari ale intreprinderii in mod organic in lucrari. Apple a prosperat de mult timp in relatiile sale de dezvoltatori pentru a atrage interesul timpuriu pentru o noua platforma, dar cu interesul consumatorului ARKit, care nu reuseste sa construiasca pana acum, este corect sa ne asteptam ca o multime de dezvoltatori sa aiba o abordare de asteptare si de a vedea orice AR ambitios eliberare, lasand o povara grea asupra capacitatii Apple de a cerceta continutul lansarii AR

Fara comentarii

Leave a Reply