Cum sa implementati branding-ul

Odata ce aveti un sistem de identificare a marcii in mana, urmatorul pas il reprezinta implementarea consistenta. Marca dvs. trebuie sa fie consecventa in toate punctele de atingere, atat in interiorul cat si in afara organizatiei.

Dar nu confundati consistenta cu rigiditatea. Daca marca dvs. este construita pe idei si nu doar pe o colectie simpla de elemente vizuale, puteti fi consecventa si creativa. Permiteti-va brandului sa aiba o viata proprie, ancorata de valorile si principiile sale fundamentale.

„Este foarte usor sa creati un sistem de marci care sa nu va ofere flexibilitate pentru exprimare, astfel incat sa incheiati punerea aceluiasi lucru acolo peste si peste din nou”, spune Hubbard. „Daca nu va oferiti niciun spatiu pentru a face noi lucruri interesante cu marca dvs., veti deveni stagnant si uitat.”

Acesta este un gest de moarte pentru orice companie, dar un puternic sistem de identitate a marcii va va tine marca in fruntea mintii clientilor.

Fara comentarii

Leave a Reply