Cum sa definiti aspectul si simtul

Elementele de baza ale brandului vizual includ logo-ul, limba, culorile, imaginile si tipografia. Un brand puternic este unul care poate fi distilat pana la cele mai elementare elemente si poate fi recunoscut. Chiar si un singur cuvant scrise intr-un anumit mod poate transmite volum.

„Exista multe lucruri pe care le poti comunica doar cu tipografie”, spune Hubbard. „Cele mai bune sisteme de identitate pe care le-am vazut – nu doar in tehnologie – sunt toate marcile care sunt foarte puternice cu tipografia”.

Creativitatea libera este esentiala in experimentarea acestor elemente. Veti fi strans legati de identitatea dvs. de marca, pe masura ce va perfectionati povestea si va identificati valorile. Dar este important sa fiti deschisi la tot felul de expresii creative atunci cand incepeti sa proiectati.

„Nu fi prea pretioasa cu exact cum vrei sa arate totul”, sfatuieste Hubbard. „Nu poti avea o directie predeterminata in mintea ta cand intri in ea”.

Obtineti rapid idei si imagini pe pagina. Apoi, identificati ce elemente de proiectare lumineaza o scanteie si le dezvoltati. In curand va deveni evident cel care se conecteaza cel mai puternic.

Fara comentarii

Leave a Reply