Companiile cae doresc să beneficieze de promovare Google trebuie sa isi dovedească identitatea

In curand, Google va incepe sa examineze toti agentii de publicitate cu aceleasi cerinte de verificare a identitatii care anterior se aplicau doar agentilor de publicitate politici, John Canfield, directorul de management al produsului Google pentru integritatea anunturilor, a anuntat joi intr-un post pe blog.

Cu atat de multi teoreticieni, escroci si escroci ai conspiratiei online care incearca sa scoata din joc aceasta pandemie a coronavirusului, aceasta transparenta sporita este destinata sa ajute la filtrarea actorilor rai si sa impiedice companiile sa se prezinte gresit, permitand consumatorilor sa invete cu usurinta cine se afla in spatele reclamelor pe care le vedem.

„Aceasta modificare va face mai usor pentru oameni sa inteleaga cine este agentul de publicitate din spatele reclamelor pe care le vad de la Google si ii va ajuta sa ia decizii mai informate atunci cand folosesc controalele noastre publicitare”, a scris Canfield.

Pentru a cumpara anunturi pe platforma, agentii de publicitate vor trebui sa prezinte acum documente de identificare personala sau de incorporare a afacerilor care dovedesc de la cine provin si din ce tara opereaza. Google a inceput sa mandateze aceste forme de identificare de la agentii de publicitate politici incepand cu 2018, pe fondul ingrijorarilor in legatura cu modul in care anunturile politice inselatoare sau chiar false pe care le vedem online ar putea influenta rezultatele alegerilor.

„De la introducerea acestui program, suntem agenti de publicitate politici verificati in 30 de tari”, a continuat Canfield. „Si acum, pentru a oferi o mai mare transparenta si a oferi utilizatorilor mai multe informatii despre cine le face publicitate, extindem verificarea identitatii tuturor agentilor de publicitate de pe platformele noastre.”

In ceea ce priveste agentii de publicitate existenti, ei trebuie sa treaca printr-un proces de verificare in doi pasi pentru ca Google sa continue gazduirea anunturilor lor pe platforma sa. Dupa ce au fost anuntati de Google, agentii de publicitate vor avea la dispozitie 30 de zile pentru a trimite documentele solicitate. Dupa aceea, vor mai avea 30 de zile pentru a finaliza o „verificare a identitatii in cont” si pentru a trimite informatii juridice personale suplimentare pentru a demonstra ca sunt legitime. Puteti citi mai multe despre procesul de pe Google Cente de ajutor aici.

Canfield a spus ca compania va incepe sa incorporeze aceste noi cerinte in S.U.A., cu planuri de a le derula in intreaga lume peste „cativa ani”. Pana in aceasta vara, ar trebui sa incepeti sa vedeti o optiune pop-up „Despre agent de publicitate” pe anunturi pentru a afla mai multe despre cine este agentul de publicitate si unde se afla.

Fara comentarii

Leave a Reply