CES, dezvoltare continua

Calendarul este … mai putin ideal. La fel cum se recupereaza industria dintr-o mahmureala indusa de vacanta, suntem impinsi in cel mai mare spectacol de electronica de consum din lume. Momentul, desigur, nu este unul intamplator. Spectacolul este destinat sa ofere o previzualizare pentru anii ce vor urma.

Multe companii se dezvolta pe ritmul CES. Este un potop de cinci zile de stiri de tehnologie si, pentru multi, este cea mai mare platforma pe care o vor primi pe tot parcursul anului. Spectacolul este destul de unic in capacitatea sa de a jongla anunturi de la toate dimensiunile companiilor, de la Samsung la startup, toate luptand pentru un pic de mindshare.

In ultimii ani, accentul sa schimbat. Multe companii mai mari au optat sa faca anunturi pe propriile lor puteri- si pe propriile lor conditii. Intre timp, CES sa schimbat in mod corespunzator, oferind companiilor mai mici o platforma prin vitrine cum ar fi Parcul Eureka, facand in acelasi timp automobilele si transportul un aspect mai important al spectacolului.

Suntem la o saptamana de la lansarea CES intr-adevar, asa ca este timpul sa aruncam o privire la unele din tendintele care incep sa apara in primul show.

Fara comentarii

Leave a Reply